Hästhoppning

image98


Japp idag har jag spenderat dagen på BRS och kollat på hästhoppning.
Många vackra hästar så det var kul.

Men det var mycket mindre startande än vad jag trodde...
Satt med Elin och hennes mamma tittade, kul med sällskap :)
Elin´s mamma tyckte det var kul när jag var på ERK och hade praktik och det tyckte ju jag med!
Anställning där? JA tack!

Kom på idag att jag inte tvättat arbetskläderna, så jag sprang ner och gjorde det nyss i panik..
Ska ju ha dom på fredag! :P

Nu är det lugnt i huset...
Syster och ungarna åkte tidigt i morse...
Lite tomt är det faktiskt.. :P

Näe nu ska jag käka nå och sen måste jag in till Bollnäs..
Har körlektion 20 över 5...


Jag skiter i vad och vilket, bara det blir gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0