En trevlig och kämpig dag


image113
Sigrid Bergåkra visade upp en fin 3 årig Saluhäst :)

     
Delta under framridningen och under tävling   

     
   Palett sover i stallet och Palett in action

Även denna dag har jag spenderat på BRS, men har man som sagt inge liv så går det ju ;)
Idag så var det dressyr stor häst.

Så idag klev man upp tidigt, var nog uppe redan 7 och det är nog rekordet den här sommaren!
Första start var 9.00 och jag ville va med & se så mycket som möjligt så jag åkte dit tidigt.

Men det där med att se, ja det kunde jag glömma ;)

För när jag kom fram så blev jag hästskötare och uppassare hela dagen :P

Carro skulle tävla Delta & Palett och hon & Camilla behövde en massa hjälp, så självklart ställde man upp :)
Så idag har man fått jobba lite, men det var kul! :)

Tyvärr så gick det inte så bra för Carro & Delta, fast jag uppfattade Carro som om hon iaf var nöjd.
Med Palett gick det bättre, där hamnade hon på delad 5:e-6:e plats... 
Tror jag (!!)  -hjärnsläpp-

Träffade även Petra och Bettan på tävlingen, dom kom och kikade lite innan Petra skulle iväg & jobba.
Kul & träffa dom, har ju inte gjort det sen studenten :)

A nice day!

I morgon ska jag jobba igen, fast denna gång får jag lön och inte nöje ;P
Ska jobba i svinhuset på Nytorp hela helgen, börjar iaf kl: 13 i morgon...
Skönt då hinner jag ha lite sovmorgon i morgon :)

Nu är jag HELT slut, så nu ska jag slänga mig i duschen och sedan vila...

Bilderna är suddiga, men det är inte lätt när hästarna rör på sig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0