En trevlig dag...

image88

Farsan motionerar på Träslottet ;)




Lördag kväll och jag sitter hemma...

Skönt, hade inte orkat med allt folk och stoj på Bollnäs festivalen ändå...

Så vi sitter här hemma och myser framför tv:n :)

Idag så har vi varit till Träslottet med ungarna & lekt.
Var hur länge sedan som helst jag var där, men det var sig likt.
Mysigt ställe det, så dit ska vi fler gånger..

Efter det så åkte vi till mormor och hennes Anders.
Åt mat där och fikade lite.

Anders hade varit i Lofoten & hade med sig valkött hem...
Var ju tvungen att smaka, fast det är en av de vackraste djuren...
Helt okej faktiskt! :)

Barnen lekte en massa och vi slöade i solen, ett trevligt sätt att spendera lördagseftermiddagen på!

Gårdagen var trevlig, var upp till Vallsta till Bella & Stefan som hade fest.
Inge mycket folk men jag hade trevligt den stunden iaf :)

I morgon ska vi bada om vädret är fint och sen blir det fika på kvällen.
Ska fira syster och Noa! :)

Yes, dom är iaf intresserad av mig!
Snart kanske man iaf har arbetspraktik!

Lappad vänskap blir sällan hel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0