Drömmen om en egen....

image99


Har återigen spenderat dagen på BRS, men denna gång var det ponnydressyr :)
Kanon fina ponnier!

När man själv inte suttit i sadeln sen den 23 april så är det heemskt frustrerande att se alla andra som rider...
Suck, jag vill också!

Fast, jag får väl skylla mig själv...
Jag har ju faktiskt Cha Cha och sen så kan jag ta cykeln till Mia och Magnus om jag vill..

Men jag vill ha en läromästare, jag vill ha en häst som utbildar mig och inte jag den....
Cha Cha är aldrig ens galopperad, så där är det ju jag som måste utbilda henne...
Och det kan jag nog inte, är inte rutinerad nog :/

Nu ska jag diskutera lite med Moder Jord och med Fader vår...
För jag vet en häst som behöver medryttare...
Man kanske ska ringa en signal :D

Kommentarer
Postat av: eliiin

Klart du kan lära hästen din å galoppera , de behöver man inte va proffs för ;) "spring" in i galoppen , sen försöker ni samla så mkt som möjligt allteftersom hon får upp muskler . Du får sluta se ner så mkt på dej själv , prova dej fram ist så märker du att du visst kan själv :)

2007-07-25 @ 13:55:22
URL: http://niidju.blogg.se
Postat av: Karin

Jag försökte några gånger, men jag gav upp då jag tyckte jag inte var rutinerad nog... :/
Men jag ska sätta igång henne snart igen och då ska jag försöka på nytt :)

2007-07-25 @ 18:46:21
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0