Det blir aldrig som man tänkt sig...


image97


Idag har ingenting funkat, allt verkar bara ha jävlas...
Jag har varit less och gring hela dagen...

Men jag har iaf lyckats få lite tvätt tvättat, men sen har jag inte ens gjort hälften av allt jag skulle göra...

Sen är jag så trött!
Inte så konstigt då jag bara sov någon timme natten innan men ändå!

Ikväll blir det i säng tidigt och i morgon ska jag upp tidigt så jag hinner göra allt jag vill göra!

Måste ringa arbetsförnedringen i morgon, så jag vet vad som gäller för arbetspraktik.
För nå bidrag måste jag få om jag får arbetspraktik, kan ju inte leva på ingenting...

Bara & hållla tummarna att dom verkligen är intresserade och att jag får praktiken då...

I morgon åker syster och ungarna hem, känns lite konstig.
Känns som dom varit här för lite ;P
Haha, fast samtidigt så behöver vi vila lite här hemma, haha!

Till helgen blir det jobb, ska jobba i svinhuset i stället för Lotta.
Skönt, jag behöver verkligen pengarna.
Men att jobba i svinhuset är inte så lockande ändå, jag är ju helt själv :/

På Fredag ska vi tydligen städa ur lägenheten, jag kan dock inte då eftersom jag jobbar...
Sen så är vi två stycken som ska bo där den helgen, eftersom Kicki skulle jobba i stallet...
Aja, vi får väl städa resten på måndag när jag slutat jobba.
Jag har tur som har min familj som följer med och hälper till

Tack & lov, att du finns...
Du får mig alltid på bättre humör!
Underbar

Kommentarer
Postat av: Ida

Men jag kan komma vid 16 och städa då du har slutat jobba. Då kan du ju också städa =)

2007-07-23 @ 18:59:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0