Det är mycket man vill...

image57  image59
            Jack Russell Terrier                                    Shetland Sheepdog "Sheltie"

Jag vill skaffa mig en hund, något litet som kan bo i en lägenhet med mig!
Har lite svårt för vilken ras som skulle passa mig...
Har ju alltid haft en förkärlek till Jack Russell Terrier, men som första hund (första egna iaf) så är den inte så lämplig tror jag. Då tror jag Sheltien skulle vara bättre, men dom har mycket päls som ska skötas...
Aja får fundera lite till, är ju fortfarande fattig så någon hund lär det ju inte bli än på ett tag :(




Somnade iaf till sist, klockan 05.30 i morse....

Vaknade till och från under förmiddagen pga telefoner och hunden.
Klev till sist upp 13.10 :P

Då skulle hunden och katten ha lunch, och hunden skulle släppas ut ca 5-6 gånger på en halvtimme.
Antingen är hon helt senil och glömmer att hon varit ut, eller så har hon beslutsångest om hon ska vara inne eller ute. Hon är fruktansvärt jobbig dom stunderna...

Klockan måste ha varit runt 14 innan jag fick någon frukost!

Försökte plocka undan lite här hemma, men jag hade ett monster som attackerade mig så fort jag rörde mig så jag gav upp till sist och fastnade i en film.

Sen var det bara å duscha för sen hade jag körlektion 18.20.
Gick kanon att köra, jag är kung på å fickparkera! :P
Men resten kan man ju tala om ;)
Bokade uppskrivningen och halkbanan, båda i augusti.
Kommer ta låång tid innan jag får nå körkort... :/

I morgon ska jag tvätta en massa, städa och diska...
Och nu, ska jag se slutet på CSI och sen ska jag sova.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0