Core Rhythms Latin Dance Exercise

image56  image57



Jag vill börja träna!
Men jag har dåligt me idéer om på vilket vis...

Tittade på tv någon natt/morgon på TVSHOP och då visade dom en exercise DvD...
Med Latinamerikanska dansrörelser, så man står inprincip framför tv:n och dansar...
Verkade iaf skit kul, men frågan är ju om man verkligen ställer sig framför tv:n å gör det :P

Jag vet att två av "de gamla" Kicki och Karin tränade förr, jag tror det var kickboxning..
Så det kan ev. vara ett annat alternativ...
Vore kul å prova om inte annat :)
Ska höra med Karin om hon ska fortsätta till hösten, Kicki sviker ju oss och flyttar hon...

Jag måste hitta nå sätt att aktivera mig på, men jag är alldeles för lat för att slita på gym eller ut å springa...
Sen så tål inte min knän att springandet... :/
Men det vore skönt att få röra på sig någon gång i veckan...
Och hittar jag en häst att rida i höst så blir det mer exercise och det vore kanon! :)

Aja vi får se vad som händer, men det börjar bli dags att motionera!

http://www.tvshop.com/SE/products/6414

Kommentarer
Postat av: Ida

haha ja bra sätt att börja träna. skulle verkligen behöva det jag &så.. men, haha jag skulle inte ställa mig framför tvn å dansa ;)

2007-07-09 @ 14:10:41
URL: http://busigabeerta.blogg.se
Postat av: Karin

Det vore hemskt skönt att få röra på sig, inte bara sitta hela dagarna :P
Näe det tror inte jag att jag skulle göra heller, men det såg hur häftigt ut som helst.
Fast när dom visade det på tv så var det en hel grupp, ungefär som Friskis & Svettis...
Så skulle jag också vilja träna!

2007-07-09 @ 23:34:06
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0