Bil...

image125
Volkswagen New Beetle 2,0 -99

   



När vi var in till Bollnäs tidigare så var jag och farsan in Bilmetro och kikade...
Han skulle ha någon nyckel till dragkrocken på passaten...

Och jag ville se bubblan han tjajat om så länge :P

Och den var faktiskt helt okej, den är ful-snygg liksom ;)
Årsmodell: - 99 
Dock så är den vit, och jag har något emot den färgen...

Sen så var det priset, vilket jag inte äger...
99. 000 kr....
Suck....

Konstaterade nyss att jag måste lämna in telen innan garantin tar slut...
Dom skulle lika gärna kunna ge mig en helt ny, för jävlar vad det är saker som måste fixas på den.
Cp telefon!
Sen så stinker den gris för tillfället och den är mega dammig!

Näe nu ska jag och mor åka in till Bollnäs..
Ska in till körskolan och plugga lite..


"Supa skallen av dig och bete dig  som en idiot, och dö vid 30 och bli geniförklarad, det är enkelt.
Men att behålla din talang och förädladen till du är 89 år gammal, det kräver begåvning.
Se till att göra det."
Ingmar Bergman till Peter Stormare

Ingmar Bergman R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0