Bättre än nyss?

Optimisten är tillbaka!

Eller inte då, men det var ett bra försök...

Jag orkar bara inte gräva ner mig gång på gång, det är så jobbigt att ta sig upp ur skiten...
Bättre att ta dagen som den kommer....

Har iaf varit lite effektiv idag...
Var på Arbetsförnedringen och fixade en handlingsplan och lämnade in betyget :)

Sen gick jag en snabbis genom stan, blundade för sommarrean eftersom jag är fattig, as always :/

Var iaf tvungen å kolla på "mina" skor igen....
Dom var kvar, och priset var nedsatt... 30%!
Fan, har fortfarande inte råd!!
Aja, man kan som sagt alltid få drömma....

Sen har jag inte gjort så mycket mer, morsan la upp ett par byxor till mig :)
Och jag har suttit och sorterat en massa bilder på "klunsen"...

Och nu funderar jag på om jag ska ut och träna fickparkering med pappa...
Kan behövas inför körlektionen på måndag!

Titta, lite mer optimistisk än nyss var jag...


James, jag önskar du vore min!
 image45
 
Vi lever i en värld med många konstiga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0