Att jag aldrig lär mig...


image100   image101
Älska linnet!
Pris 149,90 kr


Varför sitter jag och tittar på en massa kläder på nätet när jag ändå inte har råd?!
Sitter och kollar på www.halens.se/

Men jag kan inte låta bli, finns så mycket jag vill ha!
Men så är det väl jämt...
Aldrig är man nöjd...


                                                
            Toppar  99,90 kr           Linne 129,90 kr     Tunika 179,90 kr      Tunika 199,90 kr

                                                                             
                                                 Klänning 249 kr        Kjol 149,90 kr  


                                                                           
                             Linne/nattlinne 129,90 kr             Bikini 199,90 kr

Kommentarer
Postat av: eliiin

ja har de där översta linnet ^^ äääääälskar de ! använder de kanske huur mkt som helst på krogen ;P hehe .. e verkligen värt pengarna , e ju inte dyr alls !

2007-07-25 @ 21:13:32
URL: http://niidju.blogg.se
Postat av: Karin

Förstår de :)
Funderar på om jag inte ska lägga ut lite pengar och köpa ett jag med :)

2007-07-26 @ 15:55:49
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0