Ännu en sömnlös natt...

Börjar bli less på det nu!

Är egentligen jättetrött, men skulle jag lägga mig ner och försöka sova så skulle det inte gå... :/

Ligger och tittar på The Island nu och slöar runt här på nätet.
Tröstade mig med en glass tidigare, men nu har jag blivit hungrig..
Och inte orkar jag fixa något ätbart nu heller!
Det är som en ond cirkel, eller så är det jag som är för lat...
Tror nog på det sista :P

Det verkar iaf bli fint väder i morgon, skönt då blir det bad med familjen!

En hemskt vänlig själ har erbjudit sig att hjälpa mig med designen på bloggen, TACK! :)



Jag är allt annat än perfekt...
Jag har nog sveriges sämsta självförtroende & är inte så nöjd med mig själv.
Jag har inte mycket pengar och jag är just nu arbetslös...
Men jag är lycklig!
För jag har något som många andra saknar...

Och det är en underbar familj!
Dom finns alltid där när jag behöver dom, tröstande och stöttande.
Det betyder fruktansvärt mycket för mig!

Ni är guldvärda ♡
           


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Svar till Karin: Jag har mailat hjälp till dig nu!! Lycka till!

2007-07-22 @ 09:53:34
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0