Sjukdom...

Mm, har gått och dragit på mig en sån...

Har så fruktansvärt ont i huvudet...
Mådde skit i helgen med, så jag kanske inte borde ha åkt och jobbat i morse, för det är ju knappast bättre nu...
Stackars Evald, han fick mjölka de flesta kossorna själv för jag blev helt yr varje gång jag satte mig på huk....
Så nu ger jag upp och beger mig hem, och bäddar ner mig i sängen...

Har letat efter någon som kan jobba istället för mig på eftermiddagen, men det finns ingen :(
Evald, den stackaren får jobba själv...
Vilket ger mig dåligt samvete, men han säger ju att jag ska åka hem....
Emma Lofterud jobbar iaf istället för mig i morgon, så får vi hoppas jag mår bättre på onsdag!

Jag och Thomas var i väg till Kilafors igår och hälsade på ^^
Inte många valpar kvar nu, bara Rollo´s galning!
För "min" Ronja behåller dom i familjen ^^

Nu ska jag skjutsa ner Emma på Arbrå och sen ska jag hem!!



Och Robin är tillbaka igen, suck!


Kommentarer
Postat av: LouiseS.A

Hoppas du mår bättre snart. Jag sitter också här med huvudvärk och dessutom förkyld och allt.
Usch va tråkigt de är!
Krya på dig iaf
Kram Louise

2007-12-17 @ 11:56:38
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Karin

Tack så mycket ^^
Är tillbaka på jobbet nu iaf, men helt frisk har jag inte blivit...
Det är grymt trist att vara sjuk!
Krya på dig!
Kram

2007-12-20 @ 11:42:02
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0