Så trött...

Så fruktansvärt jävla trött & så är det bara torsdag...
Kunde det åtminstonde inte vara fredag då?!

Det känns att det var ett tag sedan jag sov ut....
Längtar tills helgen nu, då ska jag sova!

Känner mig mäkta lat idag, jobbar med Evald och den stackar'n sliter och jag är halvdöd...
Jag hoppas på en tidig kväll ikväll, men med tanke på att jag ska på lucia i Kilafors vid sju så känns det lite avlägset...

Näe nu ska jag ner på Arbrå och köpa mig lunch...
Blev kycklingsallad igår igen, gott...
Men börjar bli lite tjatigt, ska leta reda på en ny favoritsallad tror ja....

Ska slänga i mig maten iaf, för resten av lunchen ska spenderas på soffan...
SOVANDES!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-13 @ 11:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0