Juldagen!

image305    image307


Ja nu är julen över, tack & lov!

Hade en bra jul, med nära och kära & god mat! ^^

Var hemma och firade med familjen, och sedan på kvällen så begav sig Thomas och jag till Kilafors och fortsatte firandet....
Väldans trevligt! ^^

Juldagen har varit lugnt..
Var upp tidigt i morse och stack till stallet...
Annika och jag hade bestämt oss för att rida ut ^^

Så idag har jag fått ridit c-ponny..
Kändes minimalt när man är van Queenie's 165 cm och så får man rida en plutt ponny på 130 cm...
Hade ångest först, tyckte ju synd om ponnyn, kändes ju som om hon skulle gå av...
Men det gick ^^

Sen har jag bara legat i lägenheten och slöat...
Lyssnat en massa på musik och tagit det lugnt..
Det var så skönt....

Och nu är jag hemma i Söräng, för att umgås med alla eftersom i morgon sticker halva gänget...
Så nu ska vi inviga morsan och farsans nya dvd och umgås ^^



Ibland går tiden så fort, alldeles för fort.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0