Helt borta...

Är jag just nu känner jag...
Eller, mer borta än vanligt då ;)

Sov oroligt i natt av någon anledning, så jag är bra trött nu...
Blir sängen tidigt ikväll tror jag..

Var så lagomt kul i morse när en av kossorna spräcker mjölkledningen...
Men med eltejp så går allt, så vi tejpade igen sprickan/hålet och satte igång med mjölkningen ändå ^^
Men jag har glassplitter i fingret tror jag, för ont gör de och jag fick det efter att ha hållt i en massa glassplitter, så det verkar ju lurt...

Hämtade nycklarna till lägenheten igår, men det var ingen större hit att komma till lägenheten...
Den var grymt skitig och det var en del saker som måste fixas...
Så det var bara att ringa bovärden idag och klaga...
Så nu skickar dom dit en städfirma som städar i morgon iaf ^^

näe nu måste jag kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0