En ledig måndag....

Och skönt som attan har det varit!
Fast jag önskar att jag fick vara ledig en till dag...
Men nu blir det jobb för hela slanten resten av veckan...
Suck....

Har iaf gått och klippt mig idag, sen så tvingade jag morsan att färga håret på mig nyss ^^
Så nu ser man iaf någorlunda okej ut igen ^^
Skönt de, med tanke på att det är julfest på onsdag...

Jag ser ju alltid ut som en luff när jag jobbar, så det vore skönt att få se lite vettig ut då iaf...

Här hemma är ingenting sig likt, morsan och farsan har vänt upp och ner på hela övervåningen...
Så varje gång jag går in i "mitt" rum så går jag helt plötsligt in i deras... Hmm...
Känns skit skumt...
Sen när jag kom hit nu, så kom jag ju på att jag har ju inge kläder här, så jag fick låna lite av morsan..
Ville inte färga håret i dom kläderna jag hade på mig, morsan dräller ju så mycket ;)

Näe, nu ska jag skaka liv i tanten som somnade på soffan och sen ska jag åka & handla ^^



Glöggfest hos mig någon dag tjejer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0