Det är inte samma sak!!

image293

Nytorp är inte samma sak utan er, min kära klass 04-07

Har inte känt så stor saknad tidigare, men igår såg jag färdigt filmen vi fick av Karin och då slog saknaden ner på mig som en bomb...

Ni underbara människor som förgyllde min tillvaro...
Jag saknar er!

Varenda en, livet blev så tomt utan er...

Ni fattas mig....

Nytorp´s dikten.

När ingen vill ha mig
när ingen mig sakna
då man kan tänka sig
att aldrig mer vakna
då har jag min fristad
där har jag mina vänner
med en vänskap
av dem jag mest känner
där ingen är elak och ingen är rädd
där man räkna med att bli både hörd och sedd
där har vi helhet
där har vi ett lag
där finns ingen ensamhet
men det kommer en dag
då några försvinner
då tårarna rinner
och tre år känns kort
men i alla hjärtan så stannar det kvar
ingen glömmer vad vi Nytorpare har....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0