Back on the road...

image298
Twix är en rolig katt, hon ska sitta på min axel när jag arbetar....
Och hur lätt är det att arbeta när man har en katt med vassa klor som balanserar på ens axel?!


Eller ja, tillbaka på jobbet iaf...
Har legat hemma nu halva måndag, tisdag och onsdag...
Och det har väl inte varit så där jätte kul...

Jag kan inte direkt säga på vilket sätt jag varit sjuk heller e...
Förkyld ja, men ändå inte, för jag har inte varit så snorig eller haft så mycket halsont..
Men jag har haft nada energi, blev helt slut en av dagarna när jag skrapade rutorna på bilen, så det var bara att lägga sig på soffan och vila...
Fattar inte....

Men nu är det väl bättre, har ju fått sovit en del...
Så jag har ju tagit igen några timmar!

Men huvudet värker och jag blir fortfarande alldeles yr när jag mjölkar...
Det måste se rätt kul ut när jag ramlar runt bland alla kor ;)
Inte konstigt att Peter bara skrattar åt mig!

Men har man inte råd att vara sjuk så har man inte!

Sen så är det skönt att vara tillbaka med, för så jävla kul är det inte att ligga hemma och inte må bra!

Fast Robin skulle gärna få vara sjuk igen...
Kan inte hjälpa det men jag stör mig så mycket på honom!
Okej, det är något som fattas och han kan inte hjälpa det...
Men det är dom små detaljerna som stör mig...
Till exempel som att han flyttar omkring vart enda jävla redskap i ladugården, så när jag ska ha något så får jag ju springa runt och leta...
Begreppet "Var sak har sin plats" verkar inte finnas i hans värld....

Sitter på kontoret och fryser nu, väntar på att klockan ska gå så jag kan sätta igång med rutinerna igen...
Sen vid två så är det fika och då ska vi tydligen få tårta, vilket inte är helt fel ^^

Sen ska jag hem till Söräng och kolla om jag fått Lönespecifiktionen, jag hoppas det iaf...
Ikväll ska jag vara med Thomas och bara ta det lugnt, skönt!


Nu väntar kalvarna på sin mjölk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0