Annandagen..

Nu är julen slut, och det märks..
Är helt slut :/

Erik, Emma och Mea åkte tillbaka till Göteborg idag, så nu är det bara Syster och hennes trollungar kvar..

Har varit på staden och drällt idag...
Köpte mig den där kepsen jag kikat på så länge...
Den som har en fin broderad text där det står Nightwish....
Dock så är den lite för stor, får bli lite mer tjockskallig tror ja..

Har spenderat resten av dagen här framför datorn och spelat The Sims 2, i brist på annat..
Men det var kul de med ^^

Men nu ska jag väl börja bege mig hemåt..
Ska handla och greja...
Sen så måste jag ju sova....

Känner mig inte ett dugg motiverad för att jobba, vill vara ledig läängre...
Känns så lagomt kul att jag dessutom jobbar 6 dagar i rad nu... suck..

Nu ska farsan fixa ryggen på mig och sen ska jag hem..


Sweet Dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0