4 dagar...

har jag jobbat nu..
Och det känns....
Jobbar med Lofterud och Wängman sliter i svinhuset ^^
Allt har hittills gått bara bra, peppar peppar!

Är trött och seg och har ont på diverse ställen tack vara min osmidighet...

Lyckades dunka handen i en kran när jag sopade igår, så den är öm som fan...
Sen idag så sa jag till Wängman när vi skulle ner på Arbrå att halkade han så skulle jag skratta, två sekunder senare ligger jag på backen och sprattlar...
Så nu har jag skrapat upp benet och förstör jeansen, Grattis Karin!

Ska hem till Söräng och träffa familjen idag..
Har inte varit där sen i onsdags och syster åker ju hem snart så det är väl dags att åka dit och hälsa på innan dom åker...

Näe nu ska jag upp och äta kladdkaka och vila lite innan det är dags att mjölka ^^


2 dagar kvar nu bara...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm... KLADDKAKA.. e de en fin lunch det eller?

2007-12-31 @ 11:58:52
Postat av: Karin

Haha, det var inte lunch, det var fika! :P
hahahaha

2007-12-31 @ 18:08:31
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0