2:a advent


image296
Ha en trevlig 2:a advent!


Klockan är snart tre och mörkret börjar smyga sig på....
Och snart är helgen över...

Det har gått bara bra i helgen, inge större problem iaf ^^
Men peppar peppar, helgen är inte över än....

Känner mig ändå lite stressad, för jag har inte hunnit med allt som jag skulle göra...
Men jag har iaf gjort de viktigaste, lite noggrannare än vanligt...

Men har ännu någon timme kvar att fixa lite grann på...
så lite mer kan jag nog få gjort...

I morgon är jag ledig, kanske hur skönt som helst!
Ska sova läänge, men jag har lite saker att göra med så hel dagen kan jag inte sova bort...
Även om jag gärna skulle vilja de...

Nu ska jag och PJ mata fåren och sen ska jag tillbaka hit upp till tjejerna....




En säng och ett mysigt varmt täcke & en bra film hade inte suttit helt fel just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0