Varför?!

I hela helvetet klev jag upp idag?

Kunde jag inte bara ha fått ligga kvar i sängen och låtsats att jag inte existerar?

Idag är det en sån där jävla dag då allt känns skit...
Det känns som inget jag gör är bra nog!
Så varför ska jag då göra nå?!?!

Mår nog inte så bra egentligen, något fel måste det ju vara när jag är så slut och less.
Märker att dom i min närhet känner av det med.

Alla verkar dra sig undan, men visst duger jag inte så skyll er själv då!

image159

Såna här dagar saknar jag James!
Tänk om jag hade fått myst med han nu, ut och skritta eller vad som helst.
DET hade iaf muntrat upp mig!
Han är underbar, Finaste James

Kommentarer
Postat av: Ida

om jag kunde, så hade jag kommit och försökt muntrat upp dig ... :'(

2007-08-25 @ 19:38:53
URL: http://busigabeerta.blogg.se
Postat av: Karin

Tack vännen :)

2007-08-25 @ 21:21:29
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0