Telefonjävlar!

image154image155
Trasiga Telefonhelvetet                                               Ersättaren :/

Nu har jag suttit vid datorn alldeles för länge, igen..

Först satt jag och läste en massa på tjuvlyssnat, humor på hög nivå!
Det finns mycket dumt folk här i Sverige ^^

Sen har jag suttit och kollat på en massa jobb på platsbanken..
Har ju börjat gå på nå grupp möten på ArbetsFörnedringen nu en gång i veckan...
Och då fick vi någon "läxa" sist att vi skulle leta reda på nå intressant jobb, skriva ut de och ta med nästa gång...
Så jag fick väl göra de då ;)

Men jag förlorade mig i utlandsjobben!
det finns 18 jobb i England/Storbritanien inom häst!
Ge mig!?

Jag som redan är så kär i det landet och så finns det en massa jobb där!
Med den inrikting jag vill ha!
Livet är bra orättvist...

Har lämnat in min tele på lagning nu, behövligt!
Men jag saknar den som fan, telen jag har nu är ju tyvärr kass :(
Men den är ju iaf användbar...
3-4 veckor ska jag vara utan min egen :/

Jag känner att jag vill så jävla mycket...
Men jag får aldrig tummen ur arselet & gör något!
Nu får det fan bli ändring!
Första prioritet: Körkort!
Andra: Jobb!
Nu är det bara & kämpa!

Allt känns mycket bättre nu...
Jag önskar DIG all lycka, för det tycker jag du är värd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0