"Simplicity- enkelhet, naturlighet"

image176
Det är: Kerstin i grönt, Kicki i svart, Elina i gult och Karin & jag körde på grått den kvällen ^^
Bra kort på alla utom mig, men men :P
Man får iaf ett hum om hur min nya frisyr ser ut :)

Ni är underbara flickor!



Pratade med Karin idag!
Hon skickade en massa bilder sen i torsdags ^^

Jag ser hemsk ut på nästan alla bilderna, blundar på nästan alla + att jag är blekast!
Men det är väl smällar man får ta när man inte har tålamod att ligga i solen...
Och därför laddar jag bara upp en bild ;)

Idag så har jag inte gjort så mycket, vaknade sent då jag somnade sent..
Har röjt lite på rummet, fixat ny musik på mp3 och så har jag övningskört lite ^^
Bokade även ny tid hos tandläkaren och gjorde "läxan" vi fick av arbetsFörnedringen.

Ska göra något åt mina ögonbryn nu och sen ska jag slänga mig i duschen.
Ska in till Bollnäs och spela Bingolotto klockan sex ;)

Och i morgon blir det jobb igen....




Det kändes mer än vad jag trodde att det skulle göra, men huvudsaken är att du mår bra
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0