Shopping...

image128             image129


Idag har man spenderat förmiddagen i Bollnäs :)

Först var jag på ArbetsFörnedringen igen, denna gång på nå möte...
Vi är en grupp som ska träffas och diskutera arbetsmöjligheter....
En gång i veckan i 8 veckor...

Låter astrist, och jag ville verkligen inte gå..
Men vi får tydligen pengar för det, och för lite pengar kan jag gott överleva en timme i veckan med en massa prat ;)

Sen så kan vi ha praktik samtidigt och då får jag ännu mer pengar...
Så nu hoppas jag på svar från min förhoppningsvis blivande "praktikgård".

Träffade även på 4 Nytorpare på stan :)
Sofi "Fontan" är med i den där gruppen...
Sen så träffade jag på Linda Hanses och Emelie SvenskArbetsFörnedringen, dom letade jobb :P
Och sen träffade jag Moa Linck inne på Åhléns, & henne pratade jag ganska länge med ;)
Kul att man träffar lite av Nytorparna iaf :)

Sen gick jag på Åhléns och Lindex..
Shoppade lite "behov grejer"...
Så innan veckan är slut är jag brunett igen och den hemska utväxten är borta :P
Sen så är jag troligtvis även nyklippt...
SKÖNT!

Näe nu ska jag lägga mig i solen en stund! :)


Vore du min, så skulle jag vara lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0