Queenie!

I dag har jag varit och motionerat Queenie igen :)
Kanon mysigt!
Vi kommer nog få en trevlig höst tillsammans!
Och Annika  verkar kanon nöjd iaf :)

Är ensam hemma nu, Farsan är i Sthlm igen och morsan är på teater med mormor och hennes gubbe :)
Ska kila ner i duschen hade jag tänkt....

I morgon blir det städning och på kvällen ska jag till Alfta på avskedsmiddag hos Kicki...
Kan bli skitkul, synd bara att hon flyttar ifrån oss :(

Livet går mycket upp & ner, ingenting verkar gå som man vill...
Men jag måste erkänna, att trots lite motgångar så mår jag bättre än på länge...
Och det känns skönt!

Tjoho tjejer!
Någon som vill med ut i helgen? ;)
Baywatch på Tranan :P


Livet är hårt & orättvist, därför gäller det att inte falla huvudstupa i problemen.
Tänk dig för och ta en dag i taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0