"Patience - Tålamod"

Igår var jag iväg & red Queenie igen ^^
Red i paddocken denna gång och det gick inte alls!

Jag har kommit ur ridningen alldeles för mycket!
Ge mig några lektioner och en instruktör tack!

Hon är rätt stor och jag kommer inte riktigt åt henne...
Ibland gick det kalas bra, men mest gick det inte alls.
Hon var skvittig, hispig & omotiverad...
Och jag är otränad & känner inte hästen helt än....

Men hon har ett enormt travsteg!
Jag som är van James (hans steg är små trippningar jämfört med hennes!).
Nu flyger jag upp ur sadeln :/
Måste få lite benmuskler så jag kan sitta ner!
Men hon är iaf kanon mysig!

Ska höra med Ia om hon ska ha några lektioner i höst...
Jag och Queenie kanske kan få vara med på en iaf...
Men jag måste ju höra med Annika först.

Idag har inte hänt så mycket, har tvättat kläder och så bara...
Har iaf övningskört lite och det verkar som om det blir lite till ;)
Har gjort om designen igen för syster kunde inte läsa bloggen.

Har även pratat lite med Bella idag å!
Trevligt ^^

Men nu ska jag ev. skjutsa morsan till Alfta och sen ska jag till Edsbyn.... :)


Systra mi, kan du läsa bloggen nu?



Sluta ta mig förgivet.
För nästa gång du/ni behöver mig så finns jag kanske inte där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0