Ljuva sol!

image133





Hamnade inne en liten stund nu, annars bränner jag nog sönder mig ;)
Skönt med fint väder iaf :)

Internet funkar iaf nu igen, har konstaterat att modem är ute ur tiden!

Funderade på om jag skulle göra om designen på bloggen igen...
Blev inte riktigt nöjd ändå, känns som om jag tog i för mycket..
Får väl pilla med det någon dag då det regnar!

Har iaf lyckats skaffa mig en medryttarhäst som heter Queenie (tror jag hon stavas... )
Ett halvblodsto på 16 år, mysig med stor!
Hon är 165 cm i mankhöjd och ganska tung.
Men väldigt fin :)
Det visade sig att Mimmi Blom tydligen hade haft henne på foder i 1år.
Jag kommer iaf få kämpa för hon var inte lätt att rida, men hon har gått LA Dressyr så hon kan nog lära mig ett & annat :D
Jag tyckte inte att det kändes så bra när jag red, men ägaren verkade nöjd och ville gärna att jag kom fler gånger...
Så jag får ge det en chans och åka dit så ofta jag kan då :)
Har bara ridit på ridbanan hittills men nu till veckan så ska jag få veta lite skogsvägar!
Kul! :)

Näe undrar om man ska leta reda på någon kompis och sticka & bada :)
Andra doppet i år!

Men först, ut i solen igen....
Har ju lyckats få lite färg!


Du är ändå min, i mitt hjärta!
Finaste James

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå när det regnar??? Här ska fan inte regna!!!

2007-08-06 @ 20:01:19
Postat av: Karin

Haha näe det hoppas inte jag heller :P
Men det är inte uppehåll för evigt ;)

2007-08-07 @ 10:16:35
URL: http://tornros.blogg.se
Postat av: Ida

neeej vad kul att du har hittat en häst att rida på =) avis på dig Karin! ;)
jag letar foderhäst för fullt men jag hittar bara en massa varmblod och några sånna är jag inte intresserad av ..
Duuu, hur lyckades du få in bakgrund på din blogg ? Jag är sämst och kan inte det :/

2007-08-07 @ 13:07:01
URL: http://busigabeerta.blogg.se
Postat av: Karin

Ida:
Japp det är kul, känner henne inte så väl än så vi får se om det funkar :)
Du hittar nog någon snart!
Näe förstår de, blev bra glad när jag hittade Queenie :)
Gash, hur ska jag förklara de då :/
Vet inte riktigt hur jag ska förklara...
Måste fundera en sväng så får jag återkomma :P

2007-08-07 @ 16:01:14
URL: http://tornros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0