Kossorna idag igen :)

Japp idag har man jobbat, enda dagen den här veckan...
Skönt ändå, men jag kan ju inte leva på att jobba en gång i veckan :/

Var inte alls taggad på & jobba igår kväll och i morse...
Hade bara lust att slänga telefonen åt helvete när alarmet ringde...
Men det var bara att skutta upp halv 5 & käka frukost....

När jag väl kom till Nytorp så blev livet lite lättare, jag piggnade till & sen så var vi många som skulle mjölka ;)
Niklas & PJ i 2:an skulle jobba helg så dom var med oss hela dagen...
Skönt, allt blev så mycket lättare...
Fick en hel del gjort med, dom är duktiga dom där pojkarna ^^

Slutade redan halv 4 för Peter tyckte att han inte behövde min hjälp när han hade grabbsen.
Så han skickade ner mig i svinhuset istället så jag kunde titta till Frida och sen kunde jag åka hem!

Har tyvärr inte så många dagar i September & jobba, men destå mer i Oktober....
Det löser väl sig, det brukar det väl göra?

Fick iaf lönespecifikationen idag, YES!
Inte lite skönt, nu har jag iaf liite pengar!
Kommer få snåla som fan, men jag är iaf inte helt broke.... ^^

Nu ska jag vila lite och sen blir det duschen...
Äckliga jag :/


Fan vad less jag är på att folk jämt ska lägga sig i andras liv!
Visst får man påpeka och kommentera, men påhopp kan man väl skippa?
Sen undrar jag om folk verkligen läser igenom inläggen, för vad jag har sett & läst 
så verkar dom hoppa över 1 rad eller 3!

Tänk om folk kunde sköta sig själva lite mer, världen vore så mycket enklare...
Men visst får man ha en åsikt om saker och ting, men det finns gränser!
Sen tycker jag att du inte är en person som bör kommentera!
Det är ju pinsamt med allt tjafs du köper till din hund!
Om inte annat så lär ju den skämmas iaf!
"Det är ju ändå en hund och ingen Barbiedocka"; som min kära moder uttryckte de!

Jag tror inte att du läser min blogg, men jag kände ett behov att få uttrycka mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0