"Inspiration- inspiration"

image178

Vilket jävla väder!!
Svinkallt & blåsigt, helt plötsligt vart det höst....



Idag har jag varit på möte med arbetsFörnedringen igen....
Skittrött efter gårdagen, fattar inte att jag höll mig vaken.

Var inte alls på humör, kallt & jävligt ute och as trött.
Handledaren tyckte vi alla verkade lite "Off", men hon tyckte att jag tog ledningen.

Är helt slut, snorig och hängig...
Det är så skönt att jag är ledig tills på fredag...
Och då är det elever med ute i ladugården så då ska allt mest övervakas, med andra ord det blir (förhoppningsvis) en lugn dag!

Fick lönen igår så jag var tvungen & shoppa lite när jag ändå var inne i Bollnäs idag.
Blev bara "behov" grejer som vanligt, men är man inte rik så är man inte....
Förhoppningsvis så får jag pengar av arbetsFörnedringen den här månaden, YES!

Ska skjutsa moder till S-hamn idag, hon ska till tandläkaren och jag behöver övningsköra.
Sen får jag väl sitta där & glo i någon timme....

Nu ska jag sova en stund!

Vart tog värmen vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0