Hit & Dit!

image158
Finaste James ♡


Känns som om jag varit överallt idag, men det är skönt att ha nå att göra med :)

Skulle till ArbetsFörnedringen i morse, trodde jag ja...
Men när jag kom dit så hade de bytt tid så nu skulle vi tydligen träffas i morgon istället...

Åkte hem, hittade en bok, slocknade på soffan...
Standard för Karin ^^

Vaknade av ett mess från Svinhus-Erika som undrar om jag vill jobba i både september och oktober då dom behövde folk då.
Dessutom var det kanske många jobbdagar så då kan man ju inte tacka nej!
Skönt iaf & ha lite jobb då med!!

Sen har jag agerat chafför åt Moder Jord & Fader Vår som hade en massa ärenden i Bollnäs...
Måste passa på & köra så mycket som möjligt nu, öva öva öva!

Hamnade hos Mormor & fikade lite...
Trevligt trevligt :)

Nu ska jag leka lite fotograf åt morsan som vill ha bilder på hennes trådverk!

I morgon blir det arbetsFörnedringen igen och sen blir det städning....


Underbaraste James, Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0