Halkbanan

image145


Japp nu är den klar...
Och kul var det ;)

Bella & jag var lite nervös först, men det gick ju utmärkt och jävlar vad vi flumma :P
Det var så jävla halt, behövde ingen direkt hög hastighet innan allt släppte...
Skulle inte vilja råka ut för det sen "in real life".
Om jag nu får nå körkort... :/

Det var inge kul alls att vakna i morse, hade typ frossa :/
Hade jag täcke på så höll jag på & dö av värmeslag och tog jag av täcket så frös jag...
+ att jag hade världens huvudvärk, så jag var inte allt för pigg på att köra halkbana då...
Jag hoppas verkligen inte att jag håller på & bli sjuk :/
Ska ju jobba två dagar den här veckan, har inte råd att vara sjuk!

I helgen så var det ju Stormässan, blev inte riktigt vad jag tänkt mig....
Men jag hade kul ändå ;)
Kicki & jag kom dit alldeles för tidigt, så vi hade två val...
Antingen så dansade vi med 14-15 åringarna, eller så satt vi i öltältet med 45+:arna....
Vi hamnade iaf i öltältet när vi insåg det mest var pinsamt att dansa...

Elina och Kerstin ramlade in någonstans efter 11 tiden den kvällen, ganska fulla :P
Så jag och Kicki lyckades tappa bort dem ett ANTAL gånger den kvällen ;)
Sorry Elina, men jag var tvungen att mobbas lite den kvällen... Gash ;)

Det kom ett popband som gjorde covers på Gyllene Tider låtar...
Förstörde lite, då jag mest tyckte de var slemmiga...
Och sångaren utsedde jag till Årets Bög, men sen fick jag veta av Linda Hanses att han nog inte var det....
Nästa gång jag delar något med dig, Linda... Så ska jag nog fråga vad du gjort först, blääh! ;)

Träffade tyvärr inte så många gamla klasskompisar, de från "Alfta tiden" 
Men så var det ju Crusing i S-hamn och Cityfesten så det var ju inte allt för konstigt...
Träffade iaf några och det var skoj :)

Hade iaf en skön kväll, med skratt och sköna människor!
Det märks dagen efter hur kul man egentligen hade...
För då värker det i knäna och benhinnorna efter att ha dansat loss kvällen innan ;)
Och, min ben gjorde iaf ont :P

Nu ska jag fixa telen..
Den ska in på lagning!
Äntligen!!

Och så ska jag kolla på jobb :/


Tjejer!
Ni är värda guld!

Även fast vi varit splittrade i några år så har NI lyckas hålla ihop oss!
Jag är fruktansvärt tacksam för det, för jag behöver er!
Mycket mer än jag trodde...
Ni finns alltid i mitt hjärta och jag finns alltid här för er!

image146


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du betyder jättemycket för oss också karin :)

2007-08-14 @ 18:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0