"Enthusiasm - Entusiasm"

Jävlar vad jag är trött!
Sov dåligt i natt igen, 4 timmar sömn ungefär.... :/
Sen upp halv 5....

Har iaf gått bra & jobba idag...
Men det är ändå lite skönt att vara ledigt till på onsdag ^^

Det är Ellinor och Matte som jobbar i la'går'n i helgen.
Dom fick ganska mycket extra uppgifter, men det fixar dom :)

Idag har dom hjälpt mig med en del...
Vi bytte olja i utgödslingarna, ett lite halv äckligt & drygt jobb....
Sen så har vi vaccinerat 10 kalvar, Jag fixade doserna, blandade vaccinet & bytte kanyler, Ellinor sprutade och Matte höll i!
sen skötte vi en massa rutiner...

Nu så har jag olja överallt och har fogskum på händerna som gör ont :/
Kanske går bort med aceton?

Träffade Kenneth med idag ^^
Han kom in studsande i ladugården, eftersom han hört att jag var där!
Han verkade jätte glad över att få se mig igen iaf!
Han är bra go, Våran Kenneth....

Har även fått en ny stylad juiceflaska, Tork-Tomas hade tråkigt... ^^

Näe nu blir det bara en massa svammel...

Ska lägga mig på soffan istället och inte göra ett skit!




Jag duger när något är fel, men annars existerar jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0