En trevlig fredag


image174

Det var trevlig att träffa dig igen vännen!


Igår kikade "Nytorps Kicki" förbi!
Vi satt också & pratade om allt mellan himmel och jord ^^
Hon skulle jobba i stallet i helgen så det var därför hon var i dom här trakterna.
Det var iaf fruktansvärt kul & få prata med henne igen, det var ett tag sedan och jag känner att iaf jag behövde det.

Fick veta mindre roliga saker med...
Som att hon sålt sin häst, fast jag tror att det var bra för er båda! :)
Sen så har Nytorp skickat Varis till Trapalandas eviga ängar...

Kanske var lika bra, eftersom han inte mått bra på slutet.
Förra gången Kicki jobbade följde jag med henne upp till stallet & jag har aldrig sett en så stel häst.
När Kicki skulle ta in honom i hagen så gick han sakta och stelt :/
Fina Varis, R.I.P


Satt och kollade på en massa kort i datorn idag...
Shit vad jag saknar mitt gamla låånga hår!
Vill ha längden, men ändå en frisyr!
Får väl försöka fixa till det igen, men då får jag nog sluta färga...
För det går åt så mycket färg ;)

                Hösten -03, Saknar det långa håret!              



Vintern -04 Då klippte jag av mig allt!




Hösten-06, Saknar färgen.


image172

Våren-07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0