En trevlig fredag :)

Igår så var jag iväg och red Queenie igen.
Mysig häst det där :)

Var lite tveksam ett tag om jag skulle fortsätta rida henne...
Men det tänker jag absolut fortsätta göra!
Hon är en kanon mysig häst att hålla på med och sen är hon trevlig & rida me :)

Sen så verkar ägaren, Annika väldigt glad över att jag kommer :)
Dels för att Queenie behöver motioneras och sen så har Queenie en 2 åring som snart ska ridas in och det lät på Annika som om dom behöver hjälp!

Vi skrittade bara ut igår, jag red och Annika gick bredvid med B-ponnyn Mini som handhäst.
Annika visade mig lite ridvägar och så...
Så nu kan jag och Queenie luffsa runt i skogen :)
Ska dit nu på onsdag igen, denna gång ska jag rida själv utan att Annika är med...
Men det går nog bra :)


Igår var man en sväng till Bella & Stefan!
Dom och Bellas kompis Cicci & hennes pojkvän hade fest :)
Alltid lika trevligt!
Dom har fått det riktigt fint i kåken nu, Bella & Stefan :)
Kommer bli perfa åt er de där!
Snart saknas bara giftemål & ungar ;)
Isabelle Westelius, det klingar väl bra? :P

Näe nu ska jag kolla på tv med Moder Jord :)

"Don´t hate the player, hate the game"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0