"En sann vän är en sällsynt fågel"

Nu mår jag bättre, efter att ha lyssnat på HIM och slöat på rummet en stund.
Sen åt jag nachos med mamma & pappa och slötittat på Shrek 2 ^^

Sen gjorde jag om designen igen :P
Inte för att jag tyckte jag behövde de, men det var kul ^^

Igår (Lördag) flyttade "Alfta Kicki" till Örebro...
Kommer bli konstig utan henne i Alfta...
Jag hoppas hon kommer trivas!
Även om vi inte har umgåtts så mycket på slutet så kommer jag sakna henne!


I Torsdags så hade hon "avskedsmiddag" :)
Det var jag, Karin, Elina, Kerstin & Kicki själv så klart!
Vi åt pizza & efterrätt och snackade om allt mellan himmel & jord!
Det var underbart, precis som i högstadiet....
Fast jag kunde inte undgå att märka att diskutionerna har blivit lite mognare med åren ^^
Var iaf jättetrevligt!
Tjejer,ni är underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0