En massa svammel...


image144
Hennes frisyr var insperationen till min...
Och den blev bra lik, förutom att jag är brunett ;)

Är så nöjd över mitt hår just nu, för en gångs skull!

Det är så skönt att kliva upp på morgonen och frisyren finns redan där!
Förr fick jag alltid börja med att blöta håret för att ens få någon frisyr
Men inte nu längre! :D

I helgen är en sådan helg då det händer massor...
Det är Cityfesten i Gävle, Kicki hade fest i Forsbacka igår & Joel Göransson hade fest i Tierp.
Bjuden på båda men åkte på ingen :/
Sorry folks, men pengarna räcker inte till :(
Men jag kommer ner så fort jag får lite pengar!
Hamnade i Söderhamn i spöregn istället :s

Och sen ikväll är det Stormässan i Alfta...
Pratade med Kicki (från alfta) tidigare,ska in till henne vid 8 i kväll :)
Gör mig i ordning där sen går vi ner på parken till 22, inge mycket folk då dock, men vi kan mysa i "alkoholområdet" ;)
Sen hoppas jag på en jävligt rolig kväll...
Men det blir det ju oftast med Alfta-flickorna

Till veckan händer det också mycket...
Mån: Halkbana med Bella
Ons-Tors: Jobbar i Ladugården på Nytorp...

Resterande dagar vet jag inte vad som händer än...
Men jag bör åka till Queenie iaf en gång nästa vecka!
Ska ringa ägaren Annika nu hade jag tänkt :)

I helgen är det tomt i huset, morsan är i Östersund med sina kurskamrater...
Hon kommer hem i morgon kväll ;)
Men det märks att du är borta, för idag blir det Max mat ;P


Sitter  och väntar på farsan nu...
Han skulle in till Bollnäs och prata me någon & så skulle han ta med sig ett varsit suprememål till oss :D
Hoppas han kommer snart, det kurrar i min mage!


Just nu, mår jag jävligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0