Ännu en dag i staden...

image143 
65:-  ord. pris: 129.90 :- hos JC


Idag så var man återigen in till Bollnäs....
3:de gången den här veckan, haha!

Var in och klippte mig vid tre tiden, Helnöjd!
Hon förstod hur jag ville ha det och fixade det!

Kärringen jag klippt mig hos förr fattade aldrig och motarbetade mig :/
Men nu har jag hittat favoriten!

Efter klippningen så gick jag och mamma och shoppade en likadan tröja på JC för 65:-!!
Fanns bara två kvar, en i small och en i x-small.
Men dom passade oss bra så :P

Nu så sitter jag här nyklippt och morsan har nyss färgat håret på mig :)
Så nu är allt tipp topp!
Jag är en människa igen ;)

Ska till Bella senare och låna en tröja inför helgen, Stormässan på lördag! :)
Har varit hur kul som helst alla år jag varit där, jag hoppas det blir de i år med!
Men så är jag ju med Alfta tjejerna och då blir det lite speciellt ;)

Fick meddelande av "Svinhus-Erika" idag, dom behövde någon som jobbade i helgen...
Men tyvärr så är ju jag upptagen :/
Men jag fick iaf 5 dagar den här månaden som jag skulle jobba i ladugården :)
Så det blir lite cash i september :)

Jag och Bella har halkbanan på måndag, undrar hur det ska gå ;)
Haha, vi kommer väl mest garva!

Har övningskört morsan volvo nu i två dagar, automat ;)
Skit kul, tjugo gånger enklare än våran jävla Passat som inte går & köra ;P
Karin vill ha automat! :P

Näe nu ska jag ringa Lotta och sen ska jag blåsa håret och kolla resultatet av färgningen ;)
Sen blire Bella :)

James, min stjärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0